Odsherred Bilcenter / Værksted

Værksted

På vores topmoderne værksted betjenes du af en stab af dygtige medarbejdere, som hele tiden opdateres med efteruddannelser.

Vi servicerer alle bilmærker uanset årgang - og du bevarer din bils eventuelle fabriksgaranti.

• Alt i autoreparationer inkl. aircon-service
  • Alt i forsikringsskader og karrosserireparationer
  • Alt i Autorudereparation eller udskiftning
  • Lånebil i forbindelse med reparation kun kr.200,- pr. dag inkl. moms.

Værkstedet ledes af Dorthe Sørensen, har 30 års erfaring i branchen. Henvend dig trygt og få et uforpligtende tilbud på service eller reparation af din bil.

Dorthe Sørensen
ds@ods-bilcenter.dk

Åbningstider - værksted

Mandag - Torsdag: 07:30 - 16:00
Fredag: 07:30 - 14:30
Lørdag - Søndag: Lukket

Et værksted med stor ekspertise

Værkstedet beskæftiger 3 automekanikere samt 2 lærlinge.

Jonas er topuddannet og elsker at være problemløseren.

Med viljen og hænderne på rette sted er vores værksted et værksted, kunderne kører langt for at drage fordel af. Det er vores store erfaring, der har gjort os til eksperter indenfor vores felt.

Vi bygger vores succes på glade og tilfredse kunder og det er lige så vigtigt for os som din mekaniker, som det er for dig, at det arbejde vi udfører på vores værksted, er mere end blot i orden. Det betyder blandt andet at din fabriksgaranti holder og at du får det bedst mulige resultat til fordelagtige priser.

Kontakt os uanset hvor du kommer fra

Vi sætter en ære i at lave de bedste reparationer til den bedst mulige pris. Med flest kunder fra blandt andet Holbæk, Odsherred, Svinninge og Kalundborg, oplever vi den dag i dag, at kunderne kører langt for at nyde godt af vores værksted og bilpleje, hvor det høje kvalitetsniveau og fordelagtige priser altid er i fokus.

Vi kan kontaktes på mail, per telefon og igennem vores hjemmeside, men helst ser vi, at du kigger forbi vores værksted for en personlig snak om dine muligheder.

Vi ser frem til at se dig!

Det er muligt at betale din værkstedsregning med følgende betalingskort:

Audi Q5

TFSi e Prestige quattro S-tr.
Audi Q5 TFSi e Prestige quattro S-tr.