Mekaniker

Stor ekspertise inden for servicering

Med viljen og hænderne på rette plads, er vores mekaniker, en mekaniker bilejere kører langt for at nyde fordel af. Med eget værksted og bilcenter, er det hos os, hvor du både kan få den bedste bil til den bedste pris og samtidigt indlede et samarbejde om bilpleje, der sikrer, at din bil altid er godt kørende.

Det er den særlige service vi yder, der kan sikre, at din bil altid er godt kørende. Det er en økonomisk fordelagtig løsning, da fejl og mangler der bliver taget i opløbet, er langt billigere at udbedre, end når de har udviklet sig til reelle skader.

Vi er de helt rette at kontakte, hvis du ønsker et autoværksted, der kan sikre dig det bedste køretøj, at den holder sin værdi, og at du får mest muligt ud af dine investeringer.

Kontakt vores værksted

Med flest kunder fra blandt andet Holbæk, Odsherred, Svinninge og Kalundborg, oplever vi henvendelser fra mange steder i Danmark fra kunder der ønsker at nyde godt af vores høje serviceniveau og fordelagtige priser.

Vi ser frem til at høre fra dig og levere et stykke arbejde, som vi kan være stolte af!

Audi Q5

TFSi e Prestige quattro S-tr.
Audi Q5 TFSi e Prestige quattro S-tr.